All this way

Just nu är väldigt mkt upp och ner, jag spenderar därför den mesta tiden med att ha människor runt omkring mig som får mig att må bra, får mig på andra tankar och jag ställer upp i vått och torrt för andra så mkt som jag orkar som vanligt. Saker har eskalerat fullständigt och saker läggs på hög just nu, men jag kommer ta mig ur det här också på ett eller annat sätt precis som med annat, ensam må vara stark men tillsammans med andra är man en bärande vägg!  
Jag orkar inte skriva ngt mer just nu, det som händer det händer och jag har fina människor och en fantastisk mamma runt mig just nu och det betyder allt. <3 även om mina vänner inte vet varför de behövs så är dem där och det är guldvärt!  Jag skriver när jag känner för det igen och kan få fram ngt gladare.  
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0