The Hobbit

Avslutade min dag igår med att dra hem till Rasmus och kolla Så ska det låta och The Hobbit, har äntligen sett den! Vet dock inte riktigt vad jag tycker, det är en bra film absolut! Men, iochmed att det kommer två filmer till som kommer vara minst lika långa så kändes denna filmen mer eller mindre enbart som en build-up film till vad som egentligen ska hända..  Och det är inget negativt men ändå. Dvärgarna var dock bäst, humor! Och hur söt är inte Balin? Trodde jag skulle dö.. mini-jultomte. :) Det är 2012 års bästa film, absolut! Men jag hade högre förväntningar än vad jag såg på filmen dessvärre.  Alltid lika skönt att dega i Rasmus soffa och bara ligga där och andas, himla bra!   Måmå och Johanna ringde en vända också, min måmå är ju rolig med sina resonemang och sitt ständiga prat trots att man är upptagen :p  och lilla Johanna, jag är så otroligt glad för hennes skull och det är alltid lika lugnande att höra hennes röst. :)
 
Somnade vid 3 imorse vilket är awesome med tanke på hur länge och hur mkt jag sov, sovit oroligt hela natten och drömde att Hiddy skulle gifta sig en dag efter sin födelsedag och att Joakim av ngn konstig anledning skulle vara med på bröllopet, heja heja :p haha.  Har idag tvättat, bytt lakan i min säng och pluggat en vända, ska plugga en vända till är tanken innan dagen är slut. Imorgon är det föreläsning igen med kursstart för en ny delkurs och det känns bra, gött att förhoppningsvis ha lämnat medeltiden bakom sig! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0