Tentatider

Oroligt skönt att vara ensam igår även om plugget failade totalt, var fan är disciplinen ngnstans? Under tentatider är den sämre än vanligt och det är inte ok.. min disciplin försvann ngnstans i höst runt c-uppsatsen och runt all annan skit då plugget dessvärre sattes i andra hand, men jag är sån. Nog om det! 
Smartare än en femteklasare, The social network och ett avsnitt av The Tudors blev det iaf sen blev jag dödstrött. Dock hade halva huset fått för sig att ha fest verkade det som, bas, klackskor och tjohej var det runt omkring mig, nackdelen med att vara student och bo i ett studenthus när man är trött antar jag.. 
 
Idag har jag lyckats plugga två kapitel i McKay, alltid ngt! Ska fortsatta en stund med Svenska samhället är tanken innan Mästarnas Mästaste. Imorgon blir det förmodligen plugg i skolan en stund som gäller, tenta på onsdag så nöden har ingen lag. På tal om onsdag så är jag galet övertaggad! Förfest hos Rasmus, kåren och fina människor och tentafest. Det gillas starkt! Sen dröjer det tack och lov till nästa tenta, men ingen rast och ingen vila, under påsken är det c-uppsats som gäller = ingen släkt och inget Växjö. Så får det bli i år. Men jag är inte speciellt bitter, jag trivs alldeles för bra här uppe för det. Saknar pappa och måmå och måfa dock, men vi lär ses snart ändå!    På onsdag ska man dessutom ge sig på en ny utmaning i en ny variant, Worms med en lite twist tillsammans med Rasmus innan alla andra joinar oss. Kan bli väldigt intressant! :) och jag kommer loosa så jälva hårt, men man eller mus är det som gäller och jag är alltid man! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0