Syndafloden 2013

Somnade som en stock vid 11 igår och sov sköna 8 timmar innan dagens föreläsning. En föreläsning som jag inte vet vad det var.. jag hade kul på fb-chatten med Lasse, Robert och Rasmus istället. :)  Har dammsugit min lägenhet, sett mina serier och nu käkat lunch/middag. Gott! Hoppas att mitt illamående släpper snart som jag haft i 2 dagar nu.. inte ok!   Ikväll är det jag som står för förfesten och sen blir det kåren ikväll då det är syndaflod i helgen = folk från andra högskolor kommer på besök + andra gäster, fun!   Det blir en hyfsat lugn kväll dock då det är sittning och utgång imorgon också och jag känner mig fortfarande sliten sen i onsdags, jag är för gammal för sånt här ;) haha.  
 
Neee, diska, dra upp musiken och göra sig iordning och tagga till lite! Det här kan bli en bra kväll :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0