Stad i ljus

En fantastisk helg är snart till ända och en fantastisk vecka, en vecka med 3 utekvällar och tid med människor jag tycker om väldigt mkt! :)  Igår var det förfest hos Simon innan det var sittning på kulturhuset och sen mellanfest med Amöba, Djungeltelegrafen och Chip-pong, mkt underhållande! Asså vissa människors ansiktsuttryck när de gör vissa ljud eller miner är ju extremt hilarious och humor på hög nivå :)   
Sen kåren vid halv 11 snåret till stängning, fantastiskt bra!  Lillebror Linus, Robert, Lasse Emma och Emmas lillebror förgyllde kvällen ngt alldeles extra.  Vid halv 3 tog vi bussen hem efter att Linus fiskat upp en potatis ur väskan och börjat äta på, what's up with that? :o knäppt.  Robert följde sen med mig hem och vi pratade melodifestival och kvällen, SÅ JÄVLAR AWESOME ATT ROBIN VANN!  Bästa låten som alltid gör en glad. :) eufori på det.  
 
Klockan 6 imorse blev jag ensam och då somnade jag gott efter en otroligt bra kväll!  Har idag förtärt veckans efterlängtade kebabtallrik med ketchup såklart och sen har jag bara fixat med nerladdningar och sett gårdagens final i melodifestivalen, ikväll blir det "Så ska det låta" som vanligt och sen ska jag avsluta helgen på bästa sätt med ögongodis i form av Breaking Dawn part 2, mer Taylor Lautner åt folket! <3  
 
Imorgon är jag ledig och då blir det plugga i massor. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0