Sjung halleluja och prisa gud

Såg Sherlock Holmes igår innan jag somnade, längesen jag såg den och den var sämre än vad jag kom ihåg den. Dock var jag ganska trött så kan ju ha varit det också :p  ska se tvåan ngn dag denna veckan också.  Föreläsning idag på morgonen, vi fick tillbaka tentorna och efter mkt om och men i eftermiddags så fick jag reda på att jag var godkänd. Lite pga seminariet förra veckan men vafan, godkänd som godkänd :) En sten lättade från mitt hjärta då vi har tillräckligt att göra ändå utan en omtenta så det känns skönt, gud finns trots allt!  Idag på eftermiddagen har jag varit effektiv och både sökt sommarkurser, redigerat mitt CV och ätit middag.  Innan Robert kommer för tisdagshäng och för att hjälpa mig förstå windows 8, så väntar dusch och plugg, och det känns som ett ganska bra avslut på denna tisdag. :) 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0