Ovven fick en makeover

Godkväll! Efter en mer eller mindre jobbig natt med lite sömn så var det föreläsning imorse med mkt prat om Englands inblandning på 1500-1600-talet med Europas kungar. :p  väldigt intressant. Saker jag visste och nya grejer, alltid en awesome mix. Chocken hur England blandas in ibland, jag säger då det.. 
 
Annars har jag gett min ovve en makeover idag då jag flyttar runt på min märken, tidsfördriv jajamen! Vill man inte plugga så kan man hitta alla möjliga ursäkter, min ovve behövde vårstädas och jag ville pyssla lite ;) så jävlar typiskt dock att mitt liv tog slut mitt i så tvingades vandra iväg till konsum för 3:e gången idag.. så fail!
Har läst ett par sidor i mcKay och mer kommer det bli efter ett telefonsamtal med min kära Johanna och efter kvällsmacka.  
 
Imorgon är det redovisning i skolan av fältuppgiften och sen blir det umgås med folk innan det blir kvarsittning kl 18, så awesome! :) Sen blir det kåren en stund efter. 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0