Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här

En bra kväll med storebror igår med Glee, tv, lekande i Google Earth och bra om saker och ting som vi missat de senaste veckorna.Rasmus visade var han har bott innan han flyttade hit, var hans släktingar bor och historier kring det, underhållande!  Det är trevligt att glänta på dörren ibland, det är en av de sakerna som är intressant med människor som berättar saker i omgångar, att man stegvis kan öppna dörran in till de djupaste känslorna, tankarna och minnena. Man skrattar och blir rörd om vartannat med såna kvällar, då man får ta del av saker man aldrig trodde att man skulle få, ovärderligt! 
 
Efter ha skrattat åt "säg mu till livet" och ett avsnitt av Gejmtajm med natthumor så blev jag ensam strax efter 2. Däckade i sängen vid 3 och sov som världens gris hela natten, helvete vad jag behövde sova! Kommer inte ens ihåg vad jag drömt och det är väldigt ovanligt! 
Har spenderat dagen med film och plugg, bra lördag. Dagen imorgon kommer förmodligen se likadan ut då det är tenta om 1.5 vecka igen, jäkla kurs just nu!  Men sånt är livet, därför är sömn, plugg, film och människor det jag lägger min tid på just och det känns ganska bra ändå :)   
På tal om film, nu blir det filmen "Music and lyrics" med Hugh Grant och Drew Barrimore innan jag somnar ikväll. Mys! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0