Kvarsittning

Avslutade min tisdag med Svärdet i stenen, mysigt att kolla gamla disneyfilmer ibland!  Igår var det redovisning eller vad man nu kan kalla det, hade sån otroligt lust att säga "håll käften" hur många gånger som helst då examinatorn pratade bort 90% av tiden.. inte ok!  Sen till Emma för lite häng och sen sittning tema "Kvarsittning", en bra sittning med humor på rätta stället och mina otroligt duktiga vänner Rasmus och Hiddy, grymma! :) kul att se.   
Sen såg vi slutet på Hv-Linköping, Hv vann med 6-0, GRYMT!   Nu tar vi guld! 
Kåren ett par timmar sen, åkte hem vid 12 dock, var trött och hade migrän. Men fick krama lite på Rasmus och Hiddy innan dock, stjärnor :) Världens bästa dröm inatt med en massa sång, överraskningar och humor, fina grejer och jag hade gärna fått drömma klart!   Idag var det besök på arkivet och sen har jag ätit en mysig lunch med min finaste vän Robert, buffe och matkoma på det.. herregud!  Mycket skratt undertiden gör susen :)  
Nu ska jag strax hoppa in i duschen en vända och sen ska jag antingen se en film eller plugga, vet inte vad som känns mest lockade just nu faktiskt.  Ikväll hänger jag med bästa Rasmus för första gången på 1.5 vecka och käkar mat och pratar. Och det blir magiskt! :)  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0