KOFFE, VI HAR ETT LIK I LÄGENHETEN! JA JAG HAR NOTERAT DET

Bra avslut på dagen igår med att se ena halvan av "Efter plugget" innan Robert kom, världens roligaste film! 
Robert hjälpte mig med datorn, vi hittade roliga bilder på alla jäääkla miner och bara pratade och skrattade åt simning och "Frasse åt pussy innan". Herregud vilka bilder man kan få i sitt huvud. :) jisses! 
Strax efter 12 gick han hem och då såg jag andra halvan av "Efter plugget" och sen laddade jag hem "Temple run 2 " till mobilen, det skulle jag aldrig gjort.. beroendeframkallande men perfekt när man inte kan sova!
 
Inatt fick jag sova väldigt gott och drömma om skridskor och pizzahattar, jisses. Idag väntar plugg och liknande innan jag beger mig till Emma och sen ikväll blir det kåren för första gången på flera veckor, hur bra? Väldigt bra :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0