Jag är apan som liknar dig

Bra kväll igår med fina människor och trevliga människor på kåren. Hade en lång pratstund med Linn, var alldeles för längesen vi sågs så vi katschade upp lite bara. :) hon är himla bra och så jälvar söt; " Sara, du är så söt, naturligt söt", Linn! <3  Och så Linus i slutet av kvällen som tog mig på sängen ; " Du och Robert är så otroligt sköna att hänga med, jag älskar att hänga med er för ni är så naturliga och roliga och dem roligaste dagarna är dagarna med er! "  Linus <3    Då blir man otroligt glad när man får höra såna saker, att folk inte tycker att man är helt knäpp!
 
Var nykter på kåren förutom en rom och cola som jag fick av Henke, det var ganska skönt faktiskt med tanke på att dagen och kvällen idag kommer bli hårdare med förfest om typ 2 timmar, sittning vid 18 och sen kåren,  och en ev mellanfest på det. Herregud!   Vissa människor igår blev så saaatans jobbiga när de blev fulla också, vissa måste lära sig att bete sig lite och tänka efter vad de gör, att man måste ta till andra människor som hjälp i olika sammanhang kan man ju tycka vad man vill om.. 
 
Halv 1 tog jag och Robert bussen hem igår för att sova och ladda inför idag, man behöver all sömn man kan få den här veckan och helgen.  Vid 15tiden ska jag vara hos Bolle för förfest med fina vänner. :) stress! Men det blir bra :) en subwaymacka hos Simon och en flaska vin och sen blir allt bra, syndafloden 2013 dag 2 here we go!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0