I wasn't looking for this but now you're in my way

Bra kväll igår med häng med Rasmus med fajitas, "Efter plugget" och prat om sittning och annat tjafs, toppklass! :) 
Vid halv 12 gick jag hem och somnade som en stock.  
Föreläsning med en person idag som jag utan tvekan hade velat ha som lärare på högstadiet, även om ToffelAnders som jag hade på högstadiet var underbar på sitt sätt. :)  nu är jag hemma och ska strax äta ngt. Planerat in en Ullaredstripp med mamma under skärtorsdagen-långfredagen med min kära mamma, första gången jag drar till Ullared, kan bli intressant! Särskilt med mamma, haha!   
 
Idag ska jag plugga = se "Elizabeth:the golden age" och läsa McKay. Ikväll hänger jag med min bästa vän igen, :) Helgen känns väldigt välkommen och då ska jag sova och PLUGGA! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0