Highway to the dangerzone

En dag då jag fixade med lite praktiska saker som behövs göras, såsom planering, söka sommarjobb, fylla på busskort och plugga.  Efter en dusch spenderade jag ett par timmar hos finaste Robert med prat, skratt och tvtittande i salig blandning. Den pojken asså, med glimten i ögat och som gör mig så satans förbannat glad jämt, love it! :) 
Avslutade kvällen med kvällsmacka och "Mästarnas mästare". 
Idag var det föreläsning på förmiddagen och turligt nog har jag inte fått ngn djupsömn inatt, hade jag fått det så hade jag varit dödstrött då jag hade problem att somna..   Tacka gudarna för att föreläsaren slängde ihop dagens två föreläsningar direkt efter varandra och snabbade på lite istället för att bryta för lunch emellan!  Därför är jag redan hemma 2.5 timme tidigare än beräknat = städning och tvätt ska göras innan plugget tas itur med. Kul tisdag!   Men sånt är livet. :)   Har haft pappas ( och Rasmus också för den delen ) musik i öronen idag och nu i högtalarna, Sabaton körs igång för fullt och idag är en sån dag, behöver starka trummor!  Sabaton är bra :)  saknar pappa en smula också, var alldeles för längesen jag träffade honom nu och pratade med honom också för den delen, inte träffat honom sen julafton.. grymt längesen! 
 
Imorgon spenderar jag dagen med lunch med Rasmus på Chili-Thai och sen drar vi ett pluggryck efter sen på skolan, awesome!  Plugget ligger inte riktigt i fas just nu dessvärre men det får lösas, gött att historia är ett sånt ämne dock att det finns huuuur mkt filmmaterial som helst på det mesta som han pratar om, iaf om man ser till vad som hände i Europa på 1500-1800talet :)  
 
bjuder på en mysig låt som jag återupptäckt en smula!  
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0