Heartbreak warfare

Avslutade dagen med Robert en stund, att skratta åt gamla bilder, förena nytta med nöja och att se att avsnitt om Vasatiden på Sveriges Historia. Martin Timell och Dick Harrysson, vilken kombo och vilka stjärnor!  Sen såg jag två avsnitt av serien "The Tudors", otroligt fascinerande serie och jag är totalt fast.. Henry VIII har varit min favoritkung genom alla tider ganska länge nu men har återupptäckt honom lite iochmed historiaföreläsningarna, bra skit! :) 
 
Inatt sov jag som världens stock i nytvättade lakan och mötte på förmiddagen upp Rasmus och Hiddy vid bussen. Rasmus och jag käkade sen lunch på Chili-Thai, maaaat! Fascinerande att de som satt bredvid oss satt och pratade högt, vitt och brett om deras sexpartners och all drama i deras kompisgäng, herregud, humor! :p
Vi begav oss sedan till skolan för att plugga, hur det gick med plugget kan diskuteras men jag fick iaf undan lite saker jag var tvungen att göra, såsom att skriva över anteckningar och så vidare och sen läste jag om alla anteckningar jag gjort hittills, ngt gjort iaf! 
 
Nu är jag hemma och fryser som ett as, jävla snö!  Därför blir det strax en dusch, mat och sen "The Tudors" fram till läggdags, awesome!  Nytta med nöje, England (Y)   Imorgon har jag väckningstjänst, hoppas att storebror inte svarar i telefonen så jag får gå in och hoppa på honom! :p  Har man fått tillåtelse så har man!  Stormaktstiden vaknas på föreläsningen på förmiddagen imorgon, så jävlar awesome, som jag längtat :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0