Dö din fan

Avslutade ondagen med att se "The Tudors" i ett antal timmar, toppen!
Igår var det föreläsning på förmiddagen om Sveriges Stormaktstid, gött :)  Sen drog jag hem och såg Sveriges Historia och "The Tudors",  Sen kom Rasmus och vi gjorde hembakadpizza som var sjukt gott och så såg vi hockeyn samtidigt. Frölunda lever men dessvärre är säsongen för mitt älskade HV dessvärre slut.. bara att ladda om för säsongen 2013/2014 och hoppas att Frölunda tar hem guldet i år istället! 
Vi lamade sedan med "När då då" och Jonas Gardells show "Livet", herregud vilket humor!  Killekill, dö din fan!  Som jag skrattade, sinnessjukt! :) 
Vid kvart över 2 var jag ensam igen och jag slocknade väldigt gott i min säng, höll på att somna med mobilen i handen, heja mig!  
 
Hade en mardröm natten till igår också, om val. Varför är det alltid det jag får mardröm om nuförtiden? Och att dessutom personen som bad mig välja skrattade mig rakt upp i ansiktet, så inte ok. Ond människa du är emellanåt, jag kommer aldrig ngnsin välja, varför kan inte mitt undermedvetna eller människor runt omkring mig fatta det? 
 
Idag väntar plugg, sen ska jag träffa Robert och äta midddag och se film. :) toppenbra!  Är riktigt jäkla seg idag och jag sov som världens stock inatt, magiskt!   Nee, nu blir det sen frukost/lunch och sen in i böckernas värld. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0