Bros before hoes

Är galet taggad inför kvällen och det är snart dax att göra sig lite i ordning. Jag taggar till med disney som faktiskt är ett bra sätt att tagga till ordentligt. Jag ska inte på sittningen ikväll som många andra ska, kände att det blev för mkt med 3 sittningar på en vecka då det är sittning på lördag och nästa onsdag. :) därför ska jag och Emma ha lite tid ensamma innan kåren.  Första kåren på ca 3 veckor och det blir awesome! Ser framemot att få krama lite på mina grabbar sen :) Robert kläckte ur sig en väldigt sann sak igår ; " Du och dina jäkla grabbar ". Bara för att jag mer eller mindre alltid pratar om dem och att jag får en särskild röst när jag pratar om vissa av dem.  Och det är sant, grabbarna i min värld toppar tjejerna ALLA dagar i veckan och dem är bäst!  Dem är som bröder vissa av dem, småbröder är dem allihopa utom en.  Ikväll ser jag framemot att krama lite på Liiiinus och Påhl, och att dansa tillsammans med alla fina tjejer, Robert och Henke. :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0