Baby try to understand, don't wanna break your heart

Världsklass på kvällen igår!  Snack med Hiddy ensam innan Robert och Rasmus kom, alltid lika trevligt med Hiddy-tid, en vara som det bli alldeles för lite av tyvärr.. Hon är klok min Hiddy och ser saker som många andra inte gör och hennes magkänsla borde fan ha pris!  Sen kom Robert och Rasmus också och vi käkade middag i form av potatismos, fisk och kåv. Gott! Hiddy gör godast potatismos utan tvekan :) Smartare än en femteklassare, efterrätt, tecknet som var år och dar sen man spelade, När då då ,och sen Cluedo när Hiddy gått hem :) Awesomeness!   Mina vänner är fina och så är det med det. :)   Extremt skönt att träffa Hiddy lite också, det var ett bra tag sen det hände och gud vad jag saknat henne.. 
 
Robert gick sist hem vid strax efter 3 imorse, och efter mina många timmars sömn var jag inte trött så fick bli lite "Felix recenserar" i min säng. Slocknade tillslut strax efter 5. Dock är jag pigg idag trots sen natt, drömt en massa konstiga drömmar om Boda Borg, knäppt så det heter duga! Det är det fan bud på att åka till snart igen.. och Liseberg med Robert!   
Har tagit tag i mitt monsterberg till disk precis efter middagen igår, diska är dödens syssla..  Nu blir det Dracula ett par timmar innan jag ska träffa Rasmus för fajitas såklart och häng med film. Tror vi skulle ses mytologisk film, awesome! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0