Are you strong enough to rise up when you fall?

En otroligt bra torsdag som jag avslutade med storebror i form av plugg, middag, en film och prat. :) mysigt!  Efter att nästan ha somnat med huvudet på hans rygg så blev jag ensam vid 11-tiden och körde sista pluggrycket. 
Gårdagen gick i vågor hela tiden, domedagen var här och tentan gick förhoppningsvis bra, kändes helt ok iaf! Sen drog vi ett antal st och käkade kött på Jensens till lunch, mysigt!  Sen drog jag med mig Simon till Elgiganten och handlade en ny dator efter att vi både blev rejält frustrerade på en försäljare, hem till Simon för att installera den och sen ramlade Martin och Timmy in och då blev det ett samtal med Martin om det ena och det andra, en bomb släpptes och jag kan fortfarande inte wrap my head around it, fortfarande chockad och fortfarande ganska speechless.. fina Martin <3  som alltid varit en bror, alltid varit en klippa att luta sig mot.  Efter mkt om och men och efter ett huvud som arbetat på helvarv hela dagen och särskilt under eftermiddagen, mötte jag uppe Rasmus och Robert som genast gjorde mig på bättre humör med fina samtal, pet och en Henke som blev överfallen med kortspel och sedan "Med andra ord" där jag skrattade tills jag fick ont i magen åt " PÅ GRANEN" och "STATOIL FÖR HELVETE", knäppa människor! :)  Jag och Henke är fortfarande det sämsta laget tillsammans.. tror också att Henke fick känna på hur sjuka jag, Rasmus och Robert kan vara tillsammans och att den ena är knäppare än den andra, jisses! 
 
Vid 1 hade jag duschat och låg i min säng och log trots en dag med huvuvärk och kaos i huvudet på mer än en punkt. Men jag tror lite på det där att man ska hitta 3 saker varje dag som ger en anledning att le, och jag hittade mina och därför somnade jag trots dagen glad. :) 
 
Idag har jag städat, diskat och fört över grejer från min gamla dator till min nya externa så den gamla är tömd och jag försöker bli vän med min nya. Windows 8 är en klass för sig, helt klart!  Får be Robert hjälpa mig att reda lite i det då han har haft sin i typ 3 veckor nu så han kan förhoppningsvis mer än mig.  Kan jag inte ha anteckningar på datorn blir jag ledsen men jag hittar inte det själv..   Jag är glad idag och om ca en timme tar jag bussen och möter upp Sanne, köper pizza och cola och sen drar vi till Jocke och kollar Andra chansen och spelar Alias med honom och Robert. :)  fin lördag!  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0