All I ask of you, is don't write me off just yet

Gårdagen spenderade jag med att se Les Miserbles, det var en en bra film men en aning för lång och jag är besviken på Russel Crowe tyvärr.. inte bra!  Jag spenderade sedan min kväll med Rasmus då vi nostalgitrippade med Worms och åt plättar. :) Har börjat lära mig äta pannkakor, iaf Rasmus, Roberts och Jockes. Grabbar kan!  Rasmus är nog godast dock  strax före Robert.   Efter en massa massa recensioner av Felix på youtube drog jag ham vid halv 3 imorse, jisses. 
Det har varit mkt Rasmus de senaste dagarna, men man måste faktiskt ta igen förlorad tid då vi inte kunnat umgås så mkt det senaste pågrund av "Kvarsittningen".  
 
Idag är jag därför ganska seg men jag MÅSTE plugga och då menar jag verkligen MÅSTE.. det är tenta om ca 1 vecka och just nu känns det alldeles för nära och det jagar mig i rumpan. Dessutom ska jag söka sommarjobb idag, den tråkigaste sysslan i världen men jag har skjutit upp det alldeles för länge.. 
 
Det här får mig åtminstone på bra humor, imponerande på många plan! 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0