Alias

Efter att jag fört över all skit från gamla datorn till hårddisken så åkte jag och mötte upp Sanne, köpte sallad och drog vidare till Jocke för att se Andra chansen. Utgången var bra och det är alltid lika roligt att titta på Robert när röstningen är avgjord och ska presenteras, hans nerver att han t.om behöver gå in i badrummet hos Jocke, haha humor :) Sen spelade vi Alias och dog av skratt åt varandra, vissa ord asså och förklaringar, jag säger då det xD   Vid kvart över 12 drog vi från Jocke och jag och Robert gick till Juneporten och tog bussen därifrån.  Sen fastnade vi i hallen på Dalvik en bra stund och bara pratade om ditten och datten, bland annat om syndafloden den kommande veckan, fullt ös medveteslös!   Sen fick jag besök av storebror vid 2-tiden för prat och häng då ingen av oss ville sova, vid 4 gick han hem och jag kunde inte sova då jag var alldeles för uppe i varv fortfarande över lättnaden att veckan var över.  Vid strax efter 5 somnade jag och idag har jag rubbat mitt dygn totalt, vaknade inte förrän 16:15.. ja du läste rätt. Mitt smarto vägrade ställa klockan och även om jag vaknat ett par ggr har jag värat att kolla på klockan förrän då.. fan vad sur jag blir på mig själv!  Hoppas inte det är alldeles för kört inför ikväll känner jag. Som tur är har vi bara 2 föreläsningar denna veckan och det är bara tisdag och fredag, halleluja! 
 
Ikväll är det tvkväll och sen ska jag ÄNTLIGEN få se "The Hobbit", SOM jag längtat :D 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0