You know you make me wanna shout

Igår spenderade jag hela dagen med att kolla True Blood säsong 5 och då menar jag verkligen heeeela dagen! Sett hela säsongen samt första avsnittet av säsong 6, grymt bra!  
Sen kunde jag inte sova då jag hittade en massa knäppa och bra grejer på youtube, farligt det där. 
Idag händer inte särskilt mycket hemma hos mig mer än att ta det lugnt. I veckan åker jag förmodligen och förhoppningsvis på en visit till Växjö och sen nästa helg till Kalmar och hälsar på min kusin, Carro och ev Rasmus när jag ändå är där. :) kan bli bra!   
Är fortfarande grymt seg då min kropp fortfarande stretar emot och vill bli förkyld på riktigt, inte ok. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0