We got nowhere to go and all night to get there

Min lägenhet är äntligen ren, trots att jag spillde mjölk över hela golvet sen på kvällen så tvingades skura igen :p 
Fastnade med Dracula för första gången ngnsin en väldigt bra stund, sjukt. 
Jag, Robert och Jocke spelade sen lite TP på kvällen och skrattade åt saker och ting, mysigt. :) kul att träffa Jocke en vända. Det börjar funka :)  Vid 12 kom jag hem och käkade lite och sen somnade jag gått vid strax efter 2. Göttans! 
 
Drömt en massa konstiga drömmar inatt om bomber i tentasalar och om folk i min gymnasieklass senare, sjuka grejer.
Idag ska jag tvätta lite grann ikväll, ska fixa med lite jobbgrejer inför delegering och annars ska jag ta det lugnt och vara ensam ikväll och jag ser väldigt mkt framemot det faktiskt! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0