The only one that can make me laugh and cry at the same tine

Jag har haft 3 helt fantastiska dygn med den bästa som finns, huuuur mkt tv och film som helst och en jäkla massa mat i form av fajitas, potatismos och köttbullar, kycklinggryta, frukostmackor och vi har tillsammans druckit 5st 1.5 liters cola.. herregud!  Att bli ensam imorse vid strax innan 5 för första gången sen i torsdags kändes väldigt fel och jag kände mig ganska tom och väldigt ensam..  Jag har mått som en prinsessa de senaste dygnen, att inte behöva vara ensam, få mat serverad, ha ngn att skratta med, ngn att prata med, ngn att peta lite på, ngn att glira och ngn som bokstavligt talat byggt bo i min soffa!  Ett par tårar föll imorse när jag blev ensam, med en hjärna och kropp som har konstig dygnsrytm och som snittat på 5-6 timmars sömn mer eller mindre hela veckan så är jag inte förvånad, dock är det inte enbart sömnens fel, det kändes väldigt vemodigt att säga hejdå och med vetskapen att vi inte kommer ses på 9 veckor, med största sannorlikhet iaf. Det var skönt att han slapp se mig gråta iaf!
 
Men jag är glad med fina tankar de senaste dagarna med fina samtal, fina ord och förståelsen i vilken extrem skillnad allt blivit sen i höstas och under den här våren, sinnessjukt hur saker kan ändras och bli större och bättre än vad ngnsin kunnat tro! :) 
 
Nu ska jag göra mig iordning och sen ta bussen och kolla var jag ska vara under min bredvidgång inför sommarjobbet imorgon, att åka tidigt på morgonen och inte hitta är inte optimalt så får se till att försöka lösa det trots mitt otroligt dåliga lokalsinne. :p   Om ett par timmar spenderar jag tid med fina Robert och grillar och myser. :) I sommar är det han, Emma och Simon som får hålla mig sällskap, det gör dem alltid men det är dem som är kvar här runtomkring mig och de jag kommer att stå ut med. :p  Så idag blir det jag och Robert :)  Jag är svintrött efter brister i sömnen men jag behöver träffa Robert då vi inte hängt så mkt de senaste och äta måste man ju också göra ;)   
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0