Lugn som en filbunke

Grym kväll, natt och morgon med Rasmus med en massa film, skratt, mat, övertrötthet med skratt åt fulla björnar.. Jisses! Eftersom att vi har överenskommelsen i helgen att Rasmus inte får gå hem, vilket han tydligen har tagit bokstavligt så parkerade jag mig i min säng och han i min soffa vid 8 imorse där vi låg och skrattade åt björnar, yoga och allt möjligt. Bland det mysigaste som finns är att ligga och prata med människor innan man somnar, därför älskar jag när människor sover med mig för jag känner mig så jäkla trygg då. Att ligga och skratta och prata med sin bästa vän, guldvärt :) gillar faktumet att vi är så pass öppna med hur vi känner inför de kommande veckorna också, att man inte behöver dölja ngt. Nu har jag sovit som en sten sen halv 10, Rasmus sover fortfarande och det lär han behöva. 6 timmar räcker för mig och är ganska perfekt :) hoppas han vaknar snart dock för jag är hungrig och lite uttråkad om jag ska vara ärlig. 3 dygn, vi kommer vara rejält trötta på varandra sen men vem bryr sig? Just nu mår jag som en prinsessa, är lugnare än på länge och kan inte sluta le över de fina morgontimmarna :).
Ska man passa på att duscha kanske?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0