I'm yours, so yours

Middag, glass, te, nektariner och nyheterna på tv. Jag tror jag var hos måmå va? :p  Så mysigt att komma hem till måmå, dricka massa te och få den ständiga frågan: " Vill du ha ngt?".  Vi pratade och mös ikapp innan jag försköt uppmärksamheten till annat en stund och hon spelade spindelharpan. Gillar kommentaren: " Jag har ett spel som jag sitter och pular med om kvällarna" och så visar det sig vara så enkelt som spindelharpan, underbara människa :)   Det enda som fattades igår kväll hade varit en godnattsaga när jag kröp ner bredvid henne igårkväll, då hade kvällen varit komplett. Men vi pratade om mina gamla favoritböcker hon läste för mig när jag var lite istället, Ludde lump, Farfars pojkar och Hattstugan :) och en sjujädrars massa Bamse såklart!  
 
Trots dålig sömn inatt så har vi myst med frukost och sen fick jag köra in oss till Växjö och snurra runt. Vi hälsade sen på måfa på hjärtavdelningen. Jag hatar sjukhus mer än ngt annat men måfa var pigg, skrattade och skämtade om de vackra sköterskorna :) han fick bli utskriven idag så vi tog med honom till mamma en stund. Saker och ting är inte jättebra med måfa men han kämpar på och är våran ständiga hjälte. Han är nog trots allt inte redo att lämna än trots att han ständigt blir sämre. Men det är ju åldern men tur att han är kvar ett tag till iaf :) 
 
Snart kommer min moster och pratar om helgen och saker och ting. Himla bra! Skulle träffat Ida nu ikväll men kommer dessvärre inte att hinna det.. får bli film ikväll istället. Imorgon tar jag det lugnt på dagen och på kvällen myser jag sönder med min mamma innan hon och Olle drar till Turkiet på lördag. Växjö levererar massa mys och det gillar jag stenhårt! :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0