Här kommer sommaren

Perfekt midsommar igår med fina vänner :) En lugn midsommar med en massa mat, skratt, krocket, fia med knuff, öl, jordgubbsbubbel, skratt åt grannars skönsång, massa bilder, jordgubbar, en utflippad nattbuss med skratt åt pulkor, "Tutt och Butts äventyr genom Sverige" och en helt utflippad video!  Kvällen eller natten snarare avslutades på bästa sätt med en promenad uppför backen i ett friskt och mysigt sommarregn med Jönköpings finaste :) det gjorde kvällen komplett!  Den här sommaren är Roberts och min sommar och det är inget annat än underbart, awesome och mysigt med så mkt tid tillsammans med ngn man står så pass nära men som man inte spenderat så mkt tid med det senaste. Men sommaren är vår, tiden är vår och sällskapet kunde inte vara annat än bra! 
Mysig midsommar i Habo, det behöver inte hända så mkt för att man ska ha kul och det märks verkligen hur midsommarar förändras genom åren. Från att ha firat massor av midsommarar i husvagnen med släkten när jag var mindre, till olika midsommarfester med olika vänner i Gemla, Växjö, Västervik och Kalmar till en lugn och skön, vuxen midsommar i Habo! :) Det känns väldigt skönt faktiskt att man märker att man växer upp! 
 
Igår tänkte jag en del på midsommaren i Västervik 2011 och i Kalmar 2012, två helt olika midsommarar men lite på sitt sätt. Sjukt att det redan gått två år sen den helgen med alldeles för mkt vin, ett jobbigt telefonsamtal, krocketturnering, kortspel, ljudklipp och när 3 personer bildade en stark och stabil enhet. Magiskt och finaste minnen <3  Förra midsommar i Kalmar var också himla fin med mat, snapsar, fina vänner, fotboll, brännboll, ett viktigt samtal och fina minnen där också. Awesome! 
 
Idag är jag seg som bara den och tänker parkera mig i min soffa med en massa True Blood-avsnitt, en massa mat och bara njuta av en mulen och grå dag som existerar utanför fönstret.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0