Grannar från förr

Idag har jag haft en lugn start på dagen, kollade klart på The Tudors så har nu sett hela serien. Den var grym!  Sen har jag umgåtts med min gamla grane kära Ida i 3 timmar och bara pratat om tider förr och tider nu :) Hon är en fin tjej som förstår så mkt, frågar inte mer än vad som behövs och tvingar aldrig fram ngt. Hon lyssnar på ett sätt som få gör! Det är skönt också att hon reagerar, resonerar och fungerar på samma sätt som jag gör :) Växjös mest förvirrade tjej genom tiderna har dock gått och blivit en mogen Ida, en person som växt otroligt mkt de senaste åren och det gillas väldigt mkt! Har alltid gillat Ida men förändringen är stor. :)  Nu efter 3.5 timmes konstant prat och skratt åt saker från "Med andra ord" till gamla klasskompisar till Jönköping till när hon bodde i Kalmar till hur hösten kommer se ut. Himla bra! Nu är jag ensam och kommer vara det heeeela kvällen. Ska äntligen se Monty Python and the holy grail för första gången, folk säger att den är bra och jag älskar Life of Brian så jag hoppas på det bästa. 
 
Det har visat sig att jag inte kommer till Jönköping förrän sen eftermiddag/kväll imorgon. Men det gör inte så mkt egentligen. :) saker och ting löser sig och det är huvudsaken. Så länge jag kommer hem så blir jag nöjd! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0