Det kommer annat emellan och det är bra

Träffa moster är alltid lika mysigt, vi tar en dagstur till Kalmar hon och jag imorgon för att hälsa på Ludde :) Äntligen får jag se hur han bor sisådär 2.5 år senare, haha!  Hoppas lilla Alfie är hemma också så man kan gosa lite med den vovven :)  Så blir en tidig dag imorgon och lång då moster ska gå på loppisar och grejer, men det är det värt för jag får träffa Ludde och äta kinamat!  
 
Inatt har jag iaf lyckats att somna, jag har snurrat hela natten igen men jag somnade åtminstone och det ser jag som en liten serie. Lyckades stänga av hjärnan, tack och lov :) Så idag har jag sovit vilket är bra. Frukost väntar strax och sen ska jag ta det lugnt hela dagen med serier och Dracula fram tills att mamma kommer hem från jobbet, då ska vi mysa järnet!  :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0