Att vara tre

Ikväll saknar jag att vara tre mer än på väldigt länge. Alla skratt, alla retningar, alla smeknamn, alla uttryck, alla ljud, gemenskapen, alla saker vi gjorde, alla ljudklipp, alla videoklipp.. listan kan göras otroligt lång. ALLT det saknar jag ikväll.. men mest av allt så saknar jag känslan i att sitta i mitten med dem på varsin sida, känna lyckan och den där sköna känslan och pirret i magen. Att få titta från sida till sida och veta att det sitter två människor bredvid mig som jag tycker om så satans mkt att det gör ont ibland, att få skratta, le och få tycka att man är ngn i deras ögon. DEN känslan.  Jag är inte naiv och jag är inte dum, jag vet att saker aldrig kan lösas och att det aldrig kan bli som förut. Men jag saknar det ikväll, så in i helvete. Jag saknar oss, jag saknar dem och jag saknar enkelheten i hur det var att vara tre. Enkelheten i att bara vara tillsammans, höra ihop, vara som syskon och att skratta långt in på småtimmarna tills man fick ont i magen. Och att somna helt lycklig efter varje gång.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0