Who bet coconut?

Har jobbat heeela helgen nu och det har gått extremt fort! Delade turen i lördags rullade förbi likaså både fredagskvällen och gårdagen. Toppen! Jag har ett fantastiskt jobb med fantastiska människor och det gör mig otroligt glad :)  Jag fick mitt regn i helgen och det gjorde mig glad. Även om det var kombinerat med lite åska :/
Igår hade jag söndagsmys med Robert i källaren med mat, 2 filmer, mobilspel, skratt och te :) mysigt värre! 
Idag är jag en aning trött efter många timmars sömn och jag ska utnyttja min lediga dag till att bara slappa och ligga i min säng/soffa för det är jag så värd efter att ha jobbat 23.5 timme i helgen. 
 
I veckan jobbar jag tisdag-fredageftermidddag. Jag går nu på ett nytt schema de 3 sista veckorna, sjukt att jag redan jobbat hälften! I helgen åker jag ev en snabbvisit till Växjö för att träffa en massa väner, återstår att se hur det blir. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0