Vem svänger på svansen i barfota dansen? JO MUMIN

Dagen igår blev en väldigt bra dag tillslut :) Hade en bra dag matmässigt med knäckebröd och nektarin och fisk bl.a. Plötsligt händer det! Maten har varit stabil väldigt länge nu och framför allt regelbunden, har ett antal människor att tacka för det.    Läste ett par sidor Dracula igår och sen drog jag med mig Robert på 1 timmes promenad, rastade varandra och upplevde Dalviks kultur med vattenfall och grejer ;) haha. 
Senare på kvällen träffade jag Hiddy för en chai-latte. SOM jag har saknat henne och att hänga med henne! I våras hanns det dessvärre inte med så mkt då vi båda hade mkt i skolan, hon har Pedsex och jag har andra saker och andra människor att stå i. Tråkigt men sant.  Men det är alltid skönt att hänga med henne, hon ger energi och det gillar jag! :) 
 
Sovit otroligt gott inatt, det går framåt!  Idag blir det bio med Emma och Disa, Dumma mig 2 :) Drar med mig Emma en vända på stan först för akademibokhandeln och matmarknaden. Toppen!   
Nu håller jag på att tvätta och har planer på att laga köttförssås och se Dumma mig innnan jag möter upp Emma. Awesome! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0