"Vänd dig om, du kommer gilla det här"

Fredagen avslutade jag med serier, film och fb-chatten, awesome! 
Igår hängde jag heeeela dagen på vätterstranden med Robert, och sen kom Henke, Soffranow, Disa och Johan Borg, trevligt värre! Premiärdopp i vättern blev det, kallt men skönt :) Vi chillade i solen, pratade, de grillade, badade och skrattade åt allt och ingenting. Vad fan hände igårkväll? Hela kvällen spårade ur totalt när Soffranow och Johan joinade då det blev skratt åt "Hop som en bratwurst", "ancient pussy" och "Vänd dig om, du kommer gilla det här". Herregud... Gårdagns ord var heeelt klart pussy som var med oss hela dagen lång. Robert och hans förbannade pussy R xD   Disas polare behövde fyllechaffis också och jag skrattade ihjäl mig åt dem, vissa människor kan ju verkligen inte hantera alkohol och sen börja sjunga och tro att man blöder i ansiktet och grejer. Jisses! Kvällen var ju utöver det vanliga och Johan flög på mig i världens kram och senare på kvällen blev han Gollum som kröp mot mig som ett jäkla byte.. herregud. Tur att Johan är förlovad sen ett tag tillbaka :p haha!  Jag älskar sommaren, vätterstranden och fina vänner. :) dagen igår var himla fin.  Det märks så tydligt för mig att det är Roberts och min sommar, vi umgås väldigt mkt och det är så awesome. Tiden med honom blir alltid bra och det får ta och bli mer av den varan i höst känner jag. :) Våren var lite bristfällig. Därför är det riktigt nice att kunna ta igen lite av den tiden nu i sommar!
 
Idag har jag tvättat, lagat köttgryta och håller nu på att göra matlåda tills imorgon och på tisdag. Jobbar måndag-torsdag denna veckan och är ledig hela helgen, såå bra! Älskar mitt jobb, jag längtar dit och jag är glad när jag går hem. Så skönt att ha ett jobb som inger den känslan :) 
 
5 veckor har gått och nu är det bara 4 veckor kvar, nedförsbacke :) DET är riktigt awesome!  Och jag ser väldigt framemot det. :) Och snart är det inspark också!  
 
Nu pyser jag ner i källaren och leker med Robert :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0