Trummor, stråkar, blås, ord

Jag har börjat på min 6-dagars vecka och det känns bra. Jag tar en dag i taget! Himla tur att jag trivs så bra på jobbet, mina jobbarkompsisar är toppen! Idag har vi skrattat åt vanish, ullared och en massa annat under mötet. Så bra :)  Vi hann också skratta åt att solarium känns som våffeljärn under lunchen i strålande sol, fantastiskt!   Tydligen är dessutom jag och ett antal personer till kända som "raden längst bak" under föreläsningarna i skolan cokså, iaf om man frågar Tobias på jobbet idag. Lite halvkomiskt! :p
 
Nu är jag hemma och lagom seg, trots att jag somnade strax efter 10 igår. Grymt! Ikväll väntar ngn form av kvällsmat och en massa avsnitt av Skilda Världar ikväll igen. Det är så jag spenderar mina kvällar just nu. Både för att varva ner, för nostalgin och för att jag blir så trött efter att ha varit uppe så tidigt på morgonen.  Nu väntar duschen! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0