Som om jag frågat

Mös runt i solen på eftermiddagen igår med Robert och Hdiddy och åt glass. Jag och Robert gick sen längs vätterstranden och pratade om det ena och det andra innan vi satte oss i gräset en stund :) Robert uppmärksammade hur mkt vi faktiskt pratar med varandra och har gjort de senaste 2 åren.  "Jag undrar när vi inte kommer ha ngt att prata om mer",  den dagen kommer förmodligen aldrig komma dock, det finns mkt kvar jag skulle kunna prata med honom om och han med mig så det är inga större problem. Kul att han uppmärksammade det dock :p    Avslutade kvällen igår med att läsa boken "Som om jag frågat" som handlade om b.la skilsmässa och hur man fördelar tid. Småintressant och gav mig en funderare.  Jag somnade gott och jag gillar att jag numera kan sova igen, awesome! 
 
Idag börjar det krypa i kroppen på mig igen och det ska bli skönt att äntligen börja jobba imorgon! Jobbar 4 dagar denna veckan så blir en skön start. Ska bli skönt att få saker att tänka på, jag försöker fördriva dagarna med allt möjligt för att slippa tänka på vissa saker och för att slippa känna efter med vissa saker. Jag mår bra, men det finns saker som fortfarande skulle kunna rasera hela världen för mig. Och jag saknar vardagen med pedagoger, HLK, alla vänner, kåren och de rutinerna samt hur helgerna ser ut.  
Jag har iaf städat, hängt med Robert och Henke en stund, varit och handlat med Emma och lagat ännu mer matlådor. Så nu är jag redo inför veckan.  Min hud smärtar otroligt mkt på ett ställe och det känns som jag har första gradens brännskada eller ngt.. Imorgon är iaf hela axlarna och nacken täckt på jobbet, halleluja! 
 
Nu blir det dusch! 
 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0