Så låt bara åren gå och låt dina hår bli grå

Lagade korvstroganoff igår och det blev himla gott, även om det kändes som att jag hällde i halva pepparkaret, haha!  Sen hann jag med ett telefonsamtal med finaste Johanna om b.la augusti och en ev roadtrip på lördag. Jag HATAR överraskningar, jag älskar att folk vill göra snälla saker för en men ovissheten och att inte ha koll gör mig alltid stressad. Vi får la se om det blir av först och vart isåfall jag, Johanna och Carro hamnar på lördag. :p  Kan bli intressant och himla kul!  Sen pratade jag med Magnus en snabbis på fbchatten om saker och ting, han är snäll han som plötslig säger: " Du är som en katt Sara, som alltid landar på fötterna och har 6 liv kvar".  Det ligger ngt i det han säger faktiskt! Jag klarar mig alltid, även om mina liv blir allt färre. :p  
 
Idag är tråkig dag vilket passar utmärkt för ett antal sidor Dracula. Imorgon hoppas jag på fint väder på dagen, på kvällen blir det bio med Emma och Disa. Awesome :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0