Ljusblåa dagar seglar förbi

Jag spenderade 3.5 timme i min solstol igår i strålande solsken, alldeles ensam med två olika böcker. Jag njöt ordentligt! Så välbehövligt :) Satan vad varmt det var!  Igår kväll grillade jag med Robert och en väldigt saknad Bine. Magiskt var det! Mat, vin, kubb, uno och prat. Toppen bra! 
Vid 2 drog jag och Bine hem till mig för att sova efter en bra kväll. :) 
Jag har sovit oroligt inatt, som vanligt efter en kväll med alkohol men det var skönt att ha ngn att sova med. 
 
Idag väntar tvätt, städ och en förmodligen mysa i min solstol igen bara för att jag kan :) imorgon börjar min första långa vecka, 6 dagars jobb på 7. Dock är jag ledig en dag mitt i. 
Nu blir det hörlurar och sjunga när jag städar. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0