Livet leker när man schteker

Jag har haft en av de mest effektiva dagarna på mkt länge! Trots att jag inte var alls på humör för det imorse så har jag städat, tvättat, bytt lakan, lagat matlådor och klippt och filat mina naglar. Dessutom har jag haft en behövlig och allmän pratstund med den bästa i världen och spenderat 2.5 timme i strålande solsken i min solstol med fb-chatten och med boken "Blunda och hoppa". En alldeles perfekt dag. :) Och vet ni vad det bästa är? Dagen är inte slut ännu! :)  Dusch väntar och sen blir det en lugn kväll med en kopp te och en film eller liknande. Min långa jobbvecka börjar som sagt imorgon men jag är taggad och ser framemot det för det betyder att sommaren snart är slut, insparken är snart här, sköna pedagoger återvänder och dessutom trivs jag otroligt bra på mitt jobb, så det går ingen nöd på mig alls :) 
 
Läste en väldigt sann sak i boken "Blunda och hoppa" igår: "Jag tror hon älskar honom, och att älska ngn är att behöva dem. Kärlek är att stå ut med den personens sämre sidor för att de ändå på något sätt kompletterar dig". Himla sant det där tycker jag!  Alla mäniskor påverkar oss på ett eller annat sätt, både positivt och negativt och det där med att människor i ens närhet kompletterar dig som person, stämmer mer än väl!  
 
Nu ska jag duscha :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0