Jag går i vinterskor på hösten

Jag har sovit ganska bra inatt och det gör mig glad. Min huvudvärk försvann framåt kvällen igår efter mat. Handlade halva konsum igår men givetvis glömde jag köpa köttfärs.. hur fan kan man glömma det när man köper allting annat till köttfärssås!?  Aja, får laga det idag eller imorgon istället.  Kvällen spenderades med te och True Blood vilket var himla skönt!    Det smids planer för augusti redan, att åka till Växjö och hänga med heeela gänget som höll ihop under 2007-2010. Det hade varit såå himla kul att träffa Magnus, Alexander och alla andra igen som man höll ihop med varje helg under 3 år :) Som tur är så är jag ledig den helgen, dock är det mina 2 lediga dagar på typ 2 veckor så det beror på hur jag ligger till sömnmässigt. Men det hade varit kul!  Risken och rädslan finns dock att man blir syndabock igen, att alla faller in i gamla vanor och att jag blir svarta fåret som alla hackade på förr. Men förhoppningsvis så har folk mognat. :) Lite kul att Magnus säger också: "Sara, ska jag behöva ringa och övertala dig som förr i tiden?".   Nostalgi på hög nivå på det, att han ringde och skulle övertala och att jag sa nej hela samtalet fram till sista minuten vilket han alltid visste. :p  fina vän!  
 
Drömt heeela natten om samma person hela natten, mäkta irriterande. Varenda natt..  Dock har jag sovit hyfsat vilket är skönt!   Nu blir det frukost/lunch innan det blir brandskyddsutbildning på brandstationen mellan 14-16. Sen är jag heeelt ledig fram tills tisdag då jag börjar jobba. Ska bli riktigt skönt att börja jobba och få lite rutiner och få ngt att göra igen :) 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tveka inte! Såklart du ska komma, annars tar jag med mig gänget till dig ;) :D det kommer bli legendariskt !!!

2013-07-03 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0