Idag och imorgon och från och med nu

Att lämna Växjö igår var skönt, även om den här vändan i Växjö var bättre än många andra. Jag befann mig i en lastbil i ca 6 timmar innan jag äntligen äntrade Jönköping. Mammas kompis kör lastbil så fick åka med gratis, himla bra.   Var hemma i knappt 5 minuter innan jag drog ner i källaren och umgicks med Robert och Henke i x antal timmar. Himla mysigt! Många skratt blev av och jag skrattade mer än på flera flera dagar, bra skit :)  Vid 4 började saker spåra ur mellan mig och Robert som vanligt då Henke dragit hem så då drog jag med efter skratt åt honeytree . Jisses!    Jag lyckades med ngt grymt bra inatt, jag har sovit i prinicp hela natten för första gången på 3 veckor. Jag vaknar alltid varje natt men inatt blev det bara 3 ggr vilket är det bästa på 3 veckor, så awesome! :)  Konstigt att man ska behöva åka till Växjö och Kalmar och vända för att lära sig att sova igen..   Dock har jag huvudvärk som trycker idag pga av failad mat och vatten igår + att jag slitit ut axeln och nacken av min tunga väska igår vilket gör att min gamla skada väljer att säga hej. How fun!   
 
Tanken är att ta sig och se vart jag ska vara på brandutbildning imorgon, dessutom ska jag handla då mitt kylskåp är i prinicp tomt. Orkade inte när jag kom hem igår med min stora väska. Ska laga köttfärssås om jag orkar eller gör jag det imorgon efter utbildningen.  Annars mår jag himla bra och tänker på förra helgen och gårdagen då det gör mig glad :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0