Ibland tar sig kärleken konstiga uttryck

Jag avslutade söndagen med Robert och Henke och pratade, spelade krocket och sen cluedo. Konstigt det där.Tankarna gick i 180 på mig och mindes en massa saker och blev en aning rörd och känslosam emellanåt för mig själv. Sen kom Jocke förbi en vända och som vanligt är det ganska skönt att få tjivas med ngn ibland och det gör jag alltid med Jocke. Vi drog till Max en snabbis och nostalgitrippade med gammal musik och dunkade på i Jockes bil. SÅ awesome! :) 
 
Jobbade kvällen igår och det gick smidigt och bra, idag har jag jobbat 07:45-16:00 så nu är jag trött, riktigt trött. Dagen idag har varit lugn, hoppas resten av veckan blir det också. Ikväll tar jag det väldigt lugnt med te, mat och film. Det behöver jag, mina fötter värker en aning. Kört den andra bilen på jobbet idag, den var awesome. Dock föredrar jag cykel då det är smidigare. Diggar mina jobbarkompisar också som får en på bra humör varje dag, stort +! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0