hela världen står utanför

Jag höll på att somna i min soffa när kvällen plötsligt fick en helomvändning igår, drog ner till Robert och åt mat, drack energidryck och lyssnade på hans grannar som hade allsång. Mysigt och underhållande!  Tror vi hann med alla möjliga samtalsämnen igår också b.la om dagen, om träning, om lekar och så vidare, och Eksjös camping xD  humor!   Efter att ha förhandlat med mobilbilder/profilbilder på fb som att de är pokemonkort så drog jag hem vid strax innan 5 och somnade som världens sten på 5 röda. Såå skönt! 
Magisk kväll med Robert, det var ett tag sen jag var så pass avslappnad, flummig och kvar i nuet, gööött!
 
Idag gör det ont i på vissa delar i min kropp pga solen men det ger jag blanka fan i, solen skiner och jag ska ut och vandra i den om lite drygt en timme med Robert och Hiddy :) man ska ta vara på vädret och sommaren när man kan!   Nu blir det frukost :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0