Hard work work

Jobbade min första dag igår, eller egentligen kväll. Det gick huuur bra som helst, sprang runt fram och tillbaka mellan ställena men det gick över förväntan :)  och hur kul var det inte att få ngt att göra igen? Och att ha andra saker att tänka på? Såå awesome!   Hade svårt att somna när jag kom hem då jag var uppe i varv och min lägenhet var varm från helvetet..  Jobb idag 07:45-16:30. Det gick bra även om det strulade på sina ställen, men Tobias var dagens klippa som hjälpte mig när det strulade, tack och lov :) 
Nu är jag hemma och ska äta lite är tanken och sen ska jag njuta med film och tv av att ha ett par timmar hemma. Imorgon jobbar jag 13:30-21:00. Kvällar är awesome!  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0