Vi drar dit palmerna bor

Gårdagen var fin; JVM och stämma av med Robert inför resan och sen drog jag hem till Rasmus för årets första Fajitasmiddag! :) Fajitas, youtube, skratt, filmen "Efter plugget" och födelsedagspresent, fina grejer :) fick den mest omtänksamma födelsedagspresenten jag någonsin fått, jag hatar presenter men ngn har lärt sig skillnaden på present och present. Så länge det inte är materiella ting så är det ok och när man tänker till och blandar humor och omtanke :) tack snälla Rasmus!

Halv 4 gick jag därifrån och somnade direkt helt utslagen.
Idag är dagen D; jag, Robert och Jocke drar till Arlanda och sen 07:30 imorgon till gran canaria! Sååå awesome :D. Hörs om drygt 1 vecka!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0