Now it's you and me on a winning-streak

Bra kväll igår med en mysig förfest hos Rasmus med musikquiz, alkohol och skratt. Trevligt värre. :) 
Sen kåren, med intressanta inslag för att säga det lätt. Bugg ggr 2, mitt ego boostades vid ett antal tillfällen under kvällen vilket är himla ovant men välkommet, en massa skratt, en del alkohol och en massa massa kramar och fina ord som sades till en. De där 3 små orden yttrades igår igen, ngt jag var ganska oförberedd på men som var himla välkommet, blev en aning rörd om jag ska vara ärlig, ett par ord som egentligen sägs och hörs alldeles för sällan, men himla välkommet när det händer. :)  världens längsta kramar hanns med under kvällen också till både höger och vänster samt pussar på kinden, och att se Hiddy igen, herregud! Vi kunde inte sluta kramas, att se henne le igen och höra henne säga, "Jag har saknat dig så sjukt mkt, jag har glömt hur vacker du är", finaste!   Tror aldrig jag har hört tidigare att jag är vacker, älskade Hiddy <3 var två sekunder ifrån att kyssa ngn igår som jag absolut inte ska kyssa, tjena. Bra där Sara!  Kvällen fick sluta vid strax innan 1 igår av ett antal anledningar, kvällen slutade i en taxi med att hålla ngn i handen hela vägen hem och efter två kramar gick jag hem och sov.   Himla bra kväll på kåren även om de flesta gick hem alldeles för tidigt! 
 
Sov oroligt hela morgonen då jag vred och vände mig från sida till sida, tänkte alldeles för mkt på kvällen igår och låg och log för mig själv åt flera saker :)  Opponering vid 13 idag, sitta med och lyssna på andras uppsatser och diskussioner och träffa Sandra och Sofia lite, trevligt! Fikade sen med de i klassen som var där, myspys. Gött att se Sandra och Sofia igen och prata lite med dem.  
 
Ikväll kommer Bine och joinar mig en stund, trevligt!  Passa på när hon lämnar Norge ett par dagar för opponering. All tid med henne är välkommen :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0