You cannot control everything

Lördagskvällen hos Robert var trevlig med mat, p3-galan, prat och skratt. :)  Dock kunde jag inte sova så kollade klart Gossip Girl, sett alla säsonger nu och chocken vem som var Gossip Girl, herregud! Ganska logiskt ändå när man vet men samtidgt så var det en stor chock..  
Gårdagen spenderades först med prat med Hiddy, sen kolla Hypnotisören med henne och Robert och sen drog jag hem till Rasmus och såg x-antal filmer och mest bara sällskapade varandra.   " Seglat ngt på sistone?"  herregud! 
Mitt kontrollbehov börjar släppa på sig när det gäller vissa saker, vissa situationer och vissa människor, det är ju konstigt att vissa saker tar längre tid ibland och är så mkt lättare i andra situationer!   Finns det ens ngn spärrar kvar snart? Tror knappt det.. 
 
Efter 1.5 timmes sömn imorse var det dax för kursstart i historia 1-30. Verkar vara ett gott gäng som ska läsa historia då man vet vilka typ hälften av människorna är, det känns stabilt! :)  känns bra med ngt seriöst igen och att vara lite mer i skolan och få lite mer struktur! Gott :) 
Just nu är jag sjukt seg och är hemma från kursstarten, blir att plugga lite idag på eftermiddagen inför föreläsning imorgon.  En massa vatten får hålla mig vaken i eftermiddag känner jag, blivit för lite av den varan de senaste dagarna. 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0