Jag ska söka och fånga flest

Dag 2 på storebror-lillasysterhelgen/mathelgen igår, fajitas till middag. Gott! Den vitlökssåsen jag gjorde var inte att leka med, förkylningsförebyggande jajamen. Vid strax efter 2 begav jag mig hem efter en massa youtube, så ska det låta, glass, musik och prat om gamla studentminnen, myspys :) tog över hans soffa totalt, den soffan är grymt skön! Sen fick jag ryggen knäckt innan jag gick också, sjukt skönt Rasmus bokstavligt talat ställde sig på ryggen på mig, herregud. Men det hjälpte iaf :). Det kändes inatt när jag sov att den var nyknäckt för satan vad gott jag sov och somnade väldigt lugnt och tryggt, vissa människor gör en så lugn.

Idag ska jag plugga för fulla muggar, har ett antal sidor att ta mig igenom inför föreläsningen imorgon. Föreläsning enbart imorgon och på fredag denna veckan, gött :) då hinner man plugga betydligt mkt mer och dessutom blir det kåren på onsdag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0