Jag kan klara av det

Fin kväll igår med två grabbar istället för en, var ett litet tag sen det var så!  Tacos och Gladiator med Rasmus och Simon. :)  massa skratt, prat och när Simon lämnat oss efter att han diskat ( han är räddaren i nöden) gjorde jag och Rasmus listor på våra favvodisneylåtar. Lite halvkul, smaken är som baken verkligen!  Han känner mig lite för bra också, och jag honom :p 
 
Hade svårt att somna inatt igen, somnade inte förrän runt halv 5 efter att jag börjat i en ny bok och tänkt lite. Var längesen jag läste innan jag skulle sova, saknat det. Vet inte vad jag tänkte på egentligen men huvudet ville helt enkelt inte sova. 
 
Idag blir det plugga och sen framåt kvällen blir det förfest hos Henke innan kåren med fina människor, awesome! :) 
 
PUSS
 
En av de finaste låtarna som gjorts till en film och min favvodisneylåt! ( som förmodligen de flesta vet vid det här laget då jag lagt upp den ett antal ggr :p )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0