Jag är en mördarmaskin i grodperspektiv

Att ha sovit lite drygt 12 timmar inatt var precis vad jag behövde efter en lång vecka med tidiga morgonar, grymt skönt!  Drömmar om en massa växjöfolk inatt, var ett bra tag sen det hände.  
Igårkväll ringde Martin, vilket jag uppskattade otroligt mkt och det var skönt att få prata med honom om saker och ting som jag tänkt på ett tag men inte vågat säga till ngn. Skönt att han ringde! 
Kvällen blev ett enda stort sus med tankar genom huvudet sen och min bästa vän räddade kvällen genom att riva ett par murar och prata med mig, att få berätta vad jag ville ha sagt och mest känna att det var ok och jag vågade öppna mig på det planet och säga precis vad jag tycker och tänker.  Det är otroligt skönt att veta att man inte är ensam om sina tankar och att man kan prata om det man vill, när man vill :) guldvärt! <3 
 
Sen somnade jag otroligt gott efter ett avsnitt av House, så otroligt trött efter veckan!   
Idag blir det en lugn dag med plugg förmodligen, myser runt i min one-piece efter en dusch. Senare ikväll blir det köttmiddag med Rasmus :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0