Idrottsgalan 2013

Igår var det idrottsgalan som sagt, en gala som var sämre än de senaste åren. De märks att de sparar in pengar när humorn stås för av programledaren Rickard Olsson.. vilken besvikelse!    Men rätt personer fick pris tycker jag iaf och det finns rättvisa i världen! Zlatan fick inte Jerringpriset, tack gode gud :D  Zlatan är en fantastisk fotbollsspelare absolut men jag är extremt trött på honom och trött på att det ska vara så självklart att han vinner allt jämt.. 
 
Men det var en mysig kväll iaf tillsammans med Sanne, mkt prat och bara tid tillsammans som den gamla goda tiden på Västgötagatan, tid som jag saknat väldigt mkt!   Kyckling-pastasallad blev det också med min goda vitlökssås, mums!   Fick också min första gröna mjölk sen jag åkte till Gran Canaria, första glaset var himmelskt. :D 
 
sen kollade jag de 2 sista avsnitten ngnsin av Merlin, ett väldigt konstigt avslut måste jag säga. Ganska frustrerande faktiskt men fint på ngt sätt. 
Idag ska jag enbart åka in till forex och växla tillbaka lite euro, skönt att växla tillbaka då man fått pengar över. :) Sen ska jag läsa Sandras uppsats inför en ev opponering på torsdageftermiddag.  Blir nog en bra dag det här och det kändes jäkligt gött att vakna upp och veta att Sanne sover i samma lägenhet som mig, alltid lika mysigt när man vaknarmed ngn som sovit här. :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0