I wasn't jealous before we met

Fick pröva mina engelskakunskaper igen när jag var coch åt Robert igårkväll, fint det!  
Däckade sedan efter kvällsmat i min säng strax efter 11, skönt.  När alarmet ringde strax innan 7 kändes det därför helt ok att gå upp, trots att jag inte varit vaken så tidigt sen i september..  men jag vaknade pigg och glad och var ganska taggad för föreläsning på ett konstigt vis!   Föreläsningen med Jönköpings skogsmulle nr 1 var halvintressant trots att hälften av klassen typ sov, men att börja innan 9 är faktiskt inte idealiskt. Intressant diskussion om spinning i pausen, särskilt när alla är trötta, de som håller i spinningen bara låtsas som att de är duktiga och tar i lite extra och ökar motståndet trots att de inte gör det ;p herregud. 
 
Handla på Netto med Rasmus och Robert och sen hem för att vara allmänt duktig och effektiv. Eftermiddagen har spenderats med att laga korvstroganoff, tvätta och plugga. Väldigt bra för att vara mig må jag säga med tanke på hur pass omotiverad jag var när jag kom hem :p  har hunnit dricka 3 koppar te idag också.. nicht gut! 
 
Att vara glad hela dagen har varit awesome, så därför fortsätter jag att plugga en stund till medans ångan ändå är uppe och när boken är intressant :) 
 
och vet ni? Även om det är kallt som ett isbjörns rövhål vissa dagar nu så väntar våren runt hörnet!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0